lørdag, december 27, 2008

Under juletræet

Hvis man hopper ind på http://givingtree.macheist.com/ og registrerer sig eller blot logger ind, hvis man allerede er bekendt med MacHeist. Så kan man få nogle gratis julegaver, blandt andet: Synergi som er et smart lille program der udvider iTunes funktionalitet. Enigmo 2 et super tænke/pusle spil fra en af de ældste Mac spiludviklere, nemlig Pangea. Endnu et spil ligger under MacHeist juletræet, nemlig den geniale Risk klon iConquer, kan virkelig anbefales, skægt nok så er både iConquer og Enigmo 2 kommet til iPhone/iPod Touch. Under juletræet ligger også 1password en smart kodeords organisator, så man kun behøver at huske en kode for at låse alle sine forskellige adgangskoder op. SantaSnaps 2 er en lille skæg ting (billedet viser mig igang med et SantaSnap) til at f.eks. hurtigt ændre sit Facebook profil billede med noget mere juleligt. Lugaru er et cool spil, som får mig til at tænke på Donnie Darko, nok mest fordi man spiller en kanin. Og siden jeg selv hentede mine julegaver fra MacHeist,så kan jeg der er kommet endnu et program på, det hedder RingtoneStudio og er vist en ringetone lave program til iPhone. Anyway det er cool når ting er gratis så hop ind på MacHeist Givingtree og sign op for de gratis gaver. Sådet kan være det er en smart ting, at tjekke MacHeist ud løbene, så man altid for fat i alle de gratis glæder og eventuelle super tilbud de for samlet sammen i fremtiden. Anyway fortsat god jul.

Ingen kommentarer: