torsdag, juni 18, 2009

iPhone 3.0

Efter af have smidt 59 kroner efter iPhone 3.0 opdateringen til min iPod Touch, glæder jeg mig endnu mere til, at jeg kan få bestilt og købt en iPhone 3GS fra Telia eller Sonofon.Men ingen af de 2 firmaer er dog særligt hjælpsomme med at informere en eventuelt kunde, om tilgængelighed eller bare notifisering til iPhone 3GS salg i danmark. Anyways min iPod er opdatereret og der er nu kommet kopy og paste, og et STORT tastatur, hvor de danske æøå, nu ligger frit fremme, så man slipper for at holde "a" nede for at "å" dukkede op efter et stykke tid. Der er sikkert mange flere små fede finesser i 3.0 softwaren, og de fleste kræver sikkert en iPhone for det største udbytte, men bare kop og paste er altså stort.
En lille note til noget helt andet, emn en smule relateret er, at der nedenunder alle 1/2 liters Coca-Cola kapsler (d.v.s. der er vist kun under Coke med sukker de er (og jeg ved faktisk ikke med 1,5 liters flasker og dem uden sukker, det kan være der også er under dem) er et nummer, som man igennem coke.dk taster ind, og det giver så en kode, der kan indløses til et musik nummer (frit valg på alle hylder) i iTunes butikken. D.v. i næsten praksis sige, at man får 8 kr. tilbage for hver 1/2 liters cola man køber, og det er jo fedt. Et tip til indkøb på iTunes med kapsel koder er, at man nøjes med at købe nogle numre på en given plade. For så har Apple nemlig en feature som hedder "Complete my album", der gør at hvis man f.eks. har "købt" 4 numre på et 10 numres album, kan købe resten af "pladen" til spot pris, ganske smart.

Ingen kommentarer: