fredag, juli 31, 2009

Så er den bestilt!

Jeg fik smidt en bestilling på en ny iPhone 3GS afsted på Telia's webshop. Jeg er ikke sikker på, at Telia er det bedste sted at have en iPhone, 3's tilbud er vist bedre og deres netværk fungerer også meget bedre, men nu har jeg allerede et Telia abonnement, så mit nummer fungerer når jeg får telefonen, og det er lidt godt. Der er dog absolut ikke nogen fordel (udover det med nummeret), i at blive hos et telefon selskab, da det ikke giver en billigere pris på nogen måde. Så jeg kunne være hoppet over til 3 eller Telenor. Anyway ferie blev det ikke rigtig til i år, har dog holdt en uge (denne) og en uge for 14 dage siden. Jeg ville ellers have været afsted på min Yamaha Giggle scooter, som jeg fik købt (er ikke helt klar over hvorfor, da jeg også fik købt en ny cykel tidligere på året, oven i købet en elektrisk en), men købe trangen kommer nok af, at humøret ikke er det mest åbenbare lykkelige, så det fungerer som en slags lykkepille, for at fjerne min hjernes øhhh.......

hmm ganske kort tid efter jeg havde lagt min bestilling på Telia's side, er alle telefonerne blevet udsolgt, så der går sikkert et stykke tid før jeg får en, hmmmm!

Ingen kommentarer: