mandag, september 21, 2009

Smart smart smart smart smart

Jeg købte dette program; 3GPS forleden til min iPhone, og det er lidt smart. Ud fra det, så kan jeg se at min tur hjem fra arbejde tager ca. 23 minutter og 44 sekunder, hvilket ikke er ret hurtigt, da jeg var ca. 26 min om at gøre det på cykel (det er heller ikke helt korrekt, da graferne også samtidigt viser, at jeg ikke bevæger mig i starten af udlæsningen og i slutningen). Det andet det viser (øverste graf) er, at jeg starter i ca. 36 meters højde over vandet og ender i ca. 4 meters højde. Det virker dog ikke helt sandsynligt. Jeg er heller ikke helt sikker på udlæsningen af grafen, men jeg tror at den røde farve markerer tid hvor programmet ikke får data. Den nederste graf viser så min hastighed, og igen vil jeg tro at den grønne farve, er fra tidspunkter hvor programmet ikke får data. Så min højeste hastighed er ca. 45 km/t hvilket passer fint med min 45 knallert/scooter. Alle steder på grafen uden udslag er så tidspunkter hvor jeg holder stille, f.eks. ved et lys kryds eller andet.


Det er sgudda smart.

Ingen kommentarer: