torsdag, november 24, 2011

En Portal til julen

Uh uh, tiden går og jeg får igen ikke blogget møj.  Anyhow så nærmer julen sig, og i morgen er det Black Friday, alias den årlige fredag op til julemåneden handelsdag med tilbud. Og der er jo altid nogle som ikke holder sig til den ene dag. Valve eller rettere Steam har en mængde af spil tilbud, hvor jeg så kastede lidt penge efter den nye version af Portal (2).

Mac skærmskud af Portal 2.

Og jeg tror sgu det er første gang jeg har oplevet det, men dette spil har ikke mindre end danske menuer. Det tror jeg aldrig jeg har oplevet med et "voksen" spil til Mac før.  Cool, og spillet er sgu også ret cool, men en rimelig skæg intro og præsentation af spillet, og i stor grad af wackyness eller hvad man nu kan kalde fjollethed. Kan virkelig anbefales, og til kun 10 € (ca. 75 kr.) er det et must. Hmm jeg nåede åbenbart at få det billigt, nu koster det 15€. Men det kan stadigvæk vildt anbefales. Tilbudet gælder indtil videre kun til den 28. november. Se mere på: http://store.steampowered.com/
Portal 2 er ligesom Portal 1, ikke et aktion spil, men faktisk mere et pusle/logik spil, hvor man ved hjælp af forskellige virkemidler, skal finde vej igennem en (eller rettere en ødelagt) labyrint af forskellige områder. Navnet kommer af, at man bliver udstyret med en slags transportabel ormehuls generator, man kan bruge til at overkomme selv tilsyneladende uoverstigelige opgaver, PRØV DET! :-)

Ingen kommentarer: