fredag, maj 25, 2007

En Grafix blog, hvad skal man bruge det til?

Hej halløj og goddag!

En tanke jeg fik forleden, her i denne Blog alder vi er i, var at lave en Blog for X-grafixere.

Et sted hvor vi kan efterlyse, forespørge, udlode, give væk, købe sælge bytte, give gode råd eller dårlige, annoncere sit liv eller død, fortælle ting der er gode at vide og ting som man skal holde sig fra, sælge en god idé. Måske skal man bruge en til noget arbejde, eller kender en som leder. Måske har man lige problemer med den der dims, eller har lige fundet ud af, hvordan den fungerer. Som skrevet alt fra gode råd til bare et lille samfund af "gamle" mennesker som engang havde et fælles sted på det indre Nørrebro!

Anyway første punkt, må vel være den lille sammenkomst hos Mille. Hvor der skal fejres at Jon forlader landet!

"fredag d. 1 juni
–vi bor stadig i Sankt Hans Gade, nummer 30 og har et fællesrum + gård som er rigtigt fint til sådan en aften.
Der er også et køkken hvor vi kan lave mad, (medmindre vi skulle få mad udefra…???)
Har nogen et andet sted som kunne være bedre, så sig endelig til

til middag kl. (ca.) 20 medbring drikkevare

til at lave mad kl ca. 18"


Mille har denne email adresse: draiby at tiscali.dk

Hilsen Peter

2 kommentarer:

Jónsi og Silla sagde ...

Hej alle, jeg glæder mig til at se jer fredag. Det er dog ikke helt rigtigt at jeg forlader landet for good, men at jeg tager et år på Island og så tager vi den derfra
Kh
J

Anonym sagde ...

Ja ja, først får man håbet op, og så trækker du i land, hmmmm ! :-)