søndag, oktober 11, 2009

Mere Mac

Apple skulle i følge rygter have lanceret nye maskiner i tirsdags, men der kom ikke nogen, men der skete dog noget på Mac fronten. I torsdags dukkede Fleetwood Mac nemlig op og gav koncert i Parken, jeg var afsted sammen med svoger og nevø. I følge diverse anmeldelser jeg har læst, så kunne lyden enten være den bedste nogensinde i Parken (jeg ved ikke rigtigt hvad det skal sige) eller være total uduholdeligt. Min personlige mening ligger sådan lidt midt i mellem, det samme gælder selve koncerten, men jeg vil samtidigt tror at min vudering ville være højere hvis lyden så samtidigt også havde været bedre. En ting som jeg er fuldkommen enig med mange i, er at Lindsey Buckingham er rimelig fantatisk som guitar gud. Han spillede simplethen fantatisk med hans skægge lille guitar. Jeg optog flere klip på min iPhone, og tog også en del billeder, men iPhone overstyrer når lyden bliver for høj, så godt lyder det ikke. Det er sikkert bom bommet fra Mick Fleetwoods stortromme der får lyden til at forvrænge. Jeg skulle have taget mit lille Sanyo Xcati HD kamera med (jeg blev godt nok visiteret da jeg gik ind, men ikke særligt grundigt, d.v.s den dåse Pepsi jeg havde i brystlommen opdagede han) og flimet med det i stedet. Så ville jeg også kunne have fået nogle lidt tættere på optagelser, iPhone savner lidt en zoom, når man står et pænt stykke vej fra motivet.

Ingen kommentarer: