mandag, november 22, 2010

Så kom iOS 4.2



Så kom iOS 4.2 ind igennem iTunes software opdatering. Updaten er en stor 624,3 MB download. Og hedder iOS 4.2.1 viser det sig, da jeg fik hentet og kørt opdateringen. Der er en del nye funktioner som man kan læse mere om på: www.apple.com/dk/ios/
Hmm jeg måtte slette mit musik, for at kunne se det. Ha ha emm anyway fjernede min musik fra min iPhone og lagde det ind igen. Nyt i iOS 4.2.1 er muligheden for at streame musik til, i mit tilfælde, AirPort Express og billeder og video til Apple TV.

Apple har også lavet en minimeret gratis version af MobileMe, så man kan bruge funktionen "Find My Phone". Rigtig cool feature, hvis man ikke kan finde sin iPhone, eller nogle har nubbet den. M.h.t. først nævnte feature, så virker det lidt flaky på min opsætning. Det kan være min første generations AirPort Express, der ikke har det i sig, men faktum var/er at det virker fint, hvis man afspiller et til to numre. Men så stopper den, og man skal aktivere det igen. Før musikken spiller igen.

Ingen kommentarer: