lørdag, marts 19, 2011

Forårs software tilbud

Så er der gang i de årlige og halvårlige software tilbuds pakker. Den første er samlet af download siden MacUpdate og hedder "MacUpdate Bundle" Den består blandet af Parallels Desktop 6.0, Civilization IV, TechTool Pro 5.0.7, Mac DVDRipper Pro 2.1 og mange flere, i alt 11 Apps (programmer) til den lave pris af 49 US$. Pakke tilbudet løber små 11 dage endnu, d.v.s. måneden ud. Og nu er det jeg finder ud af, at jeg ikke kan finde det andet tilbud, hmm jeg skulle have skrevet om det den gang det dukkede op, anyway det kan være jeg finder det senere.

Og der dukkede lidt op, først en som jeg ikke har set før The Macbundles.com men det betyder da slet ikke, den ikke er værd at tjekke ud. I den pakke, er der blandt andet CrossOver og Caboodle + 8 andre også kun til 49US$.

Man bliver så evigt mere oplyst. når man søger og surfer på nettet, for der eksisterer sgu allerede en site, som lister de forskellige software bundler. Et sted som hedder www.squidoo.com/current-mac-bundles hvor jeg så også fandt den anden bundle jeg ville skrive om. Nemlig det ovenstående Macsuperbundle.com eller haha det er ironisk, for når jeg nu læser, så kan jeg se at det faktisk ikke var det, som jeg tænkte på. For det tilbud jeg kan huske havde Apple Mail plugin'n Mailtags med i pakken, og det er ikke med i MacSuperBundle, så ...... hmmm. Tjaa på Squidoo finder jeg så også årsagen til de mange forskellige bundles, nemlig muligheden for at lave sit eget, alting har en årsag men en hvalfisk har kun en, emm :-)


Tilbudene er udløbet!

Ingen kommentarer: