fredag, august 28, 2009

Sne dyret kom ikke i dag!

Tjaa min Sne Leopard er ikke shippet endnu, så jeg må gå weekenden i møde uden et nyt styresystem indstalleret. Jeg ville sikkert kunne hente en udgave på en Bittorrent side, men jeg venter tålmodigt til mandag eller hvornår Apple nu får dem smidt afsted. Anyway det som jeg så ville blogge om, er den nye iPhone/iPod Touch udgave af FaceBook klienten. Version 3 er kommet på "gaden" og kan ligesom den forrige version hentes gratis igennem AppStore. Der er sket ting og sager, og er nu blevet en helt brugbar dims, så den kan anbefales at hente hvis man er på FaceBook. Jeg ligger på ryggen og skriver dette indlæg på min iPhone og har såment også taget et skærmskud af det nye FB interface, som jeg så gerne skulle ligge op, men man ikke navigere rundt i sine filer på sin iPhone, så hvordag jeg lige får valgt og uploaded mit billede kan jeg ikke lige finde ud af. Altså bortset fra at jeg overfører det til min Mac og tager det den vej fra. Hmmmm!

Ingen kommentarer: