fredag, august 14, 2009

Uh uh skræmmende

Nå'm mit Nvidia grafik kort (Geforce 8800) døde jo forleden, så jeg har indkøbt et nyt. D.v.s. jeg kunne ikke finde et 8800 på AppleStore. Det var blevet skiftet ud med et Ati Radeon 4870, til en noget højere pris. Hmm tænkte grisen, der må være en anden udvej. Og lige nu er det så endt med at jeg sidder og skriver dette i Windows XP på min MacPro, med et Asus EAH4870 PC grafik kort i. Meningen er så at jeg skal flashe det med en Mac ROM, så det også virker i Mac OSX, men indtil videre er jeg strandet i Windows. Fordi jeg ikke lige kunne finde ud af at boote op fra en CD med DOS, så jeg kunne ændre kortet og gøre det brugbart i Mac OSX. Det har heller ikke gjort det nemmere at kortet skal forsynes med 2 strøm kabler, mit gamle 8800 kort skulle kun have en ledning med ekstra strøm, men dette store mutterfucker kort skal have 2. Og den anden måtte jeg så tage fra mit DVD drev, hvilket så har gjort at jeg ikke kan lukke siden på Mac'n. Hmm problemer problemer problemer. Anyway jeg må se om jeg ikke kan få fat i den lokale PC klaphugger og se om han ikke kan hjælpe mig, så jeg kan komme ud af dette helvede kaldet XP.

Ingen kommentarer: