tirsdag, august 25, 2009

Still s(t)uck in windows (help is on the way)

Jeg sidder stadigvæk og kikker på den blå streg i bunden af skærmen. Og har ikke fået flashed mit Radeon 4870, så jeg kan bruge det i Mac OSX endnu. Så det er XP jeg lider under, men nu har Apple ihvertfald skinnet lidt på mit ellers så kedelige liv. Den 28ende, altså nu på fredag så kommer sne leoparden (alias Snow Leopard Mac OSX 10.6) på gaden. Jeg kastede allerede penge efter den forleden dag, for Apple har sat den til salg som en opgradering, så prisen er ultra lav, og beløber sig kun til 229 incl. moms of forsendelse. Så det er ligesom de der software tilbuds pakker jeg gerne advokerer for, et tilbud der ikke kan eller skal ungåes, det er for godt til ikke at smide penge efter. Der er i mine øjne kun 2 grunde til at lade være med at betale de 229 kr. Og det er 1) man har en G4 eller G5, for 10.6 kræver en Intel Mac. og 2) at man har købt en ny Mac siden første juli, eller en eller anden dato, jeg ikke lige kan huske. For hvis lige har købt en ny Mac, så skal man kun betale et endnu mindre beløb

Ingen kommentarer: