onsdag, maj 26, 2010

Så kom dagen!

Efter at have ventet i over 10 år, er det nu endelig (officielt, det har været uofficielt muligt tidligere, som det fremgik af min blog "Det halve liv") at købe, downloade og spille Valve's Half Life (2) på Mac Platformen, uden at skulle boote op i Windows eller lignende monstrøsiteter. I dag onsdag den 26 maj, er der nemlig ankommet på Steam Half Life 2, Half Life 2 Episode One og Episode Two. Priserne er til at overskue HL2 koster 6,29 Euro eller cirka 47 kr. De to andre koster 4,89€ stk. eller ca. 37 kr. Så den samlede pakke kommer op i ca. 120 danske kroner, så det kaster jeg gerne penge efter. Half Life 2, som jeg lige har købt, og venter på at skulle gå i gang med at downloade, indeholder også en udvidelses pakke som hedder "Lost Coast". Men der er åbenbart run på Steam serveren, da min download har meldt fejl, så måske kommer jeg ikke til at spille i aften :-(


Jeg nåede lige at få lidt af det halve liv, det fungerer fint på min 27" i 2560X1440 pixel.

Ingen kommentarer: