tirsdag, maj 31, 2011

McCloud

Den 6. juni kicker Steve Jobs Apple's årlige udvikler konference igang. Og mod sædvanen så har Apple allerede annonceret noget af det som der vil blive præsenteret. Og en af de ting er Apple's svar på en Cloud/Sky løsning, noget som de kalder iCloud, men det skulle sgudda været blevet kaldt McCloud, det er da meget mere morsomt :-)


iOS5 er helt sikkert også en af de ting som vil blive præsenteret, om det også vil blive frigivet samtidigt er nok mere usikkert. Det er nok mere sandsynligt at Mac OSX 10.7 alias Lion bliver frigivet, men igen der er kun en som ved hvordan vinden blæser, så det er først engang fra klokken ca. 19:00 d. 6/6 at vi alle bliver klogere.

Anywho denne sidste forårsdag startede som en tropisk sommer, mega varmt, men inden jeg nåede at cykle hjem (var klokken blevet over 20:00), og det var gået over i en kold byge. Der truede min kære iPhone i min lomme med vandskade. 

Har det sådan lidt mystisk, altså med hensyn til, at jeg nu har været iPad ejer i snart en måned, og jeg intet har skrevet på Bloggen om det. Kan være fordi at min iPad bare er gledet helt ind i min hverdag og det bare fungerer, så jeg faktisk ikke tænker over det. Det skulle da lige være at Blogger fungerer dårligt med den mobile Safari i min iPad, men det er en småt ting. iPad er noget af det aller smarteste teknologi der er kommet på markedet i mange år, og vil definere hvordan verden og mennesker bruger computere i fremtiden!

Ingen kommentarer: