torsdag, august 23, 2007

Det nye Grafix :-)

Det nye Grafix, ha ha, anyway jeg "arbejder" jo på TV stationen TV-Glad som edb hjælper (og alt muligt andet). Og min fornemeste opgave er på en eller anden måde at blive arbejdsfri, så jeg helt kan lade være med at skulle ud fra min hule på femte. Jeg fik kontakt med TV-Glad igennem en bekendt jeg har, som havde omtalt mig til en af de ansatte (Ryan som står for det grafiske udtryk på stationen). Og startede så der (tog en måneds praktik) i januar 2006, og har så været der siden. Sidste år snakkede jeg så lidt med Jon, og fik så ham "overtalt" til at kontakte Glad, og han kom så ind på stationen og var der i 4 måneder i en "erhvervs afklarings fase?" inden han følte moderlandets kalden og tog hjem til Island. Men inden da, så var Camilla kommet på en idé og igennem snak med Jon, og så senere mine cheffer (Mikkel og Henrik), så er Mille nu startet op sammen med Morten på TV-Glad i et projekt kaldet Glad Tegnestue. Det næste er så at få flere X-Grafix'ere ind :-) for TV-Glad er en station i udvikling/ekspandering. Se mere på TV-Glad's (grimme hjemmeside, som dog er på vej i en ny udgave).

Jon har lagt en stribe sort/hvide billeder fra TV-Glad ud her.

p.s. for dem som ikke ved hvad TV-Glad er, så er det en TV station for og med udviklingshæmmede (der er dog en del "normale" (mig selv ikke inkluderet:-) på stedet), som sender mandag til fredag klokken 12:30 på Kanal København og flere andre steder i landet. TV-Glad er meget mere end TV, Glad køkken, Glad Radio, Glad Teater,  Glad Fagskole og Glad Erhverv.

Ingen kommentarer: