tirsdag, september 09, 2008

Game on! Lets Rock!

Apple har opdateret alle iPods i dag tirsdag. Har ikke helt styr på dem alle, men Shuffle fåes i fem forskellige farver og koster 349 kr. ( det gjorde den vist også før?). Nano er igen blevet høj og slank, efter en lille tur i det buttede og koster nu 1049 for en 8 GB, man kan vælge imellem hele 9 forskellige farver, så der skulle være noget for enhver. Den "almindelige" iPod Classic er at finde i 2 forskellige farver med samme 120 GB harddisk og er som sådan den eneste model tilbage som ikke bruger flashram som lagringsmedie. Min favorit i blandt iPods er jo Touch modellen, som har fået en mindre overhaling, samtidigt imens prisen er sat ned til 1599 kr. for 8GB udgaven. Der er nu en lille indbygget højtaler i, så den er blevet endnu bedre til det der med spil. Apple kalder den også for "The Funnest iPod ever", så det drejer sig om spil spil spil og mere spil. Og selvfølgelig en hel masse andre applikationer, der kan gøre livet lettere og morsommere.

Der er også kommet en QuickTime 7.5.5 opdatering, som jeg er i gang med at hente/installere lige nu, oven i det, så er iTunes også blevet opdateret (men den dukker måske først op, når min QT er blevet det?), nå'm det gjorde den umiddelbart ikke, men det varer sikkert ikke så lang tid. Den er dukkert op på den amerikanske Apple iTunes side, så...

Det blev ikke til nogle Mac opdateringer denne gang, men det kan altså ikke vare længe før der MÅ ske noget på den front, jeg glæder mig til, at jeg skal fortælle mig chef, at nu kan jeg ikke klare at leve længere med min laaannngsomme PowerBook 12", jeg bliver altså nød til at have en ny 13" MacBook Pro (hvilket er det som jeg håber på at Apple får lavet engang).

p.s. der skulle vist også komme en software opdatering til iPhone/Touch version 2.1. men min iTunes siger at min Touch er up-til-date, så det lader lidt vente på sig. D.v.s. jeg har læst nu, at den først dukker op på fredag.
p.p.s Onsdag edit. K, er ved at installere 2.1 opdaten på min iPod, så det med fredag, tjaa? Anyway så kan jeg se på Apple's hjemmeside at den billigste Touch koster 100 kr. mere end da jeg kikkede i går, hmmm!

Ingen kommentarer: