torsdag, september 18, 2008

K, det er stort, men...


I dag fredag, ville min mave/tarmsystem holde mig hjemme fra arbejde, og hvem kan argumentere mod det. Så jeg var hjemme da det pludseligt ringede på døren, d.v.s. ringede på døren er så meget sagt. Min dør telefon sagde lyde og jeg sagde "hallo". Det var så  "pakkeposten med en stor pakke" blev der sagt i telefonen. Jeg trykkede på -åbendør- og fik så en ny 26" LCD. Nu havde jeg jo bare ikke fået pakket den gamle (defekte) ned, så når jeg er klar til det, så skal posthuset besøges igen, hmmm. Jeg havde ellers både tilmeldt mig SMS og email notitsifering når InfoCare var klar med en opdatering på min bytter skærm, men nu var den her, smukt nok. Jeg har sat den til, og det er ret fedt med 1920X1200 pixel i 26", men den slår mig i øjnene, min gamle 20" er meget mere venlig. Det kan måske være et kalibrerings spørgsmål (eller til vænding), det vil tiden vise, men her er i hvertfald et billede af de 2 skærme på mit skrivebord. 

Hmm opdagede lige at den skriver torsdag som dato, mystisk, det er fredag! Og de sidste 3 indlæg, står alle som klokken 17:37 hmm. Der må være noget galt med Blogger!

Ingen kommentarer: