onsdag, oktober 22, 2008

Ugen efter!

Tjaa, det har været svært at følge op på nedenstående. Jeg har været lidt passiv, med noget tandpine og så'n. Anyways så har min You Tube video (med Jenny Lewis' nye sang), sgu fået rimelig mange hits (snart 700) på en lille uge, så det er lidt cool. I den forløbne uge, så har Apple præsenteret deres hidtil bedste kvartal, men det gør de nu næsten altid synes jeg. Jeg læste også at Apple faktisk er den tredje største mobil telefon udbyder målt på omsætning. Det var vist kun Samsung og LG der solgte for mere, men kan ikke lige huske om det nu var LG og Samsung, for så vidt jeg kan huske så er Nokia den største, eller hvad? (Og det var jo en forfærdelig gang sludder, det er Nokia og Samsung, hvor så Sony/Ericsson kommer som nr. 4 efter Apple). Apple har allerede solgt 10 millioner iPhones 3G og har som firma mere end 10 billioner $ i banken, billioner i USA er vist en anden størrelse end en dansk billion. Slog det lige op på Wiki, en billion dollars er 1 milliard i danmark. Så 6 billioner US$ er så 6 milliarder $ eller rettere ca. 34 milliarder danske kroner, så den evt. krise (som jeg har læst lidt om i medierne) skal Apple nok komme helskindet igennem. Og de skal da nok få endnu flere penge i banken, jeg fik nemlig lige clearet med min chef, om at jeg godt måtte bestille en ny MacBook til mig selv, så I'm Glad. :-)


Nå'm hvad er et indlæg uden et billede? Tjaa,..... Apple har lagt 3 nye video reklamer op, og de er altid fornøjelige at kikke på.

Ingen kommentarer: