torsdag, oktober 09, 2008

Så sker der vist endelig noget d. 14 oktober

Et par forskellige Mac rygte sider, fortæller nu om at Apple har sendt en invitation ud til udvalgte pressefolk, ang. et arrangement d. 14 oktober. Så noget tyder på at der endelig vil komme en opdatering af de bærbare fra Apple. Priserne skulle starte på 899$, hvor den nuværende billigste model koster 1099$. Det må vel omregnet blive ca. 6399 danske kroner incl. moms.Hvor den billigste nu koster 7799 kr. Og ud fra samme omregning, så vil den billigste uddannelses maskine komme under 5999 kr. Anyways, det vil alt sammen vise sig efter d. 14/10 klokken 10 lokal San Fransisco tid, og jeg kan ikke lige regne ud hvad tid det er i danmark, da vi vist går fra sommertid i weekenden, så øhhhhh.


Edit, ahh sommertid er først fra den 26/10 så arrangementet er fra klokken 19:00, et tidspunkt hvor jeg gerne skulle indtage lidt mad inden, at jeg smutter i Lille Vega og hører den skønne Jenny Lewis spille klokken 21. Men så kan jeg jo altid håbe, at en evt. keynote er kommet op (når jeg kommer hjem), så jeg vil få hele præsentationen som en overraskelse.

Ingen kommentarer: