mandag, august 18, 2008

Jenny Lewis

"Hmm Jenny Lewis", er der sikkert nogle som vil tænke, "hvem er det?"

Hun er så ment en af mine favoritter ud i det musikalske, og nu giver hun koncert i Lille Vega tirsdag d. 14' oktober. Jeg har allerede købt mig en billet. Jeg har ikke set hende live før, d.v.s. jeg har set en hel del videoer på YouTube og en koncert optagelse på Kanal København, fra noget som sikkert må være hendes tur på Roskilde i 2006, hvor denne fine Gaffa anmeldelse er fra link. Hun udgiver et nyt solo album i september, så det bliver sikkert det som der vil blive spillet materiale fra, men man kan vel altid håbe at der både bliver spillet musik fra hendes forrige solo album Rabbit Fur Coat og de albums som der er udgivet i Rilo Kiley regi. Anyway jeg glæder mig, og 150 kr. i forsalg, det er sgudda billigt.

YouTube videoen er et ældre Rilo Kiley nummer, som jeg ikke har på nogen af deres plader, så derfor er det den video jeg har valgt at lægge op her på bloggen, at hun så ser eventyrlig dejlig ud, i netop denne video, tjaa :-)

Ingen kommentarer: