torsdag, august 21, 2008

Dumt software låsning!

På Glad har vi en rimelig smart CD/DVD kopierings maskine en Primera Bravo SE tilsluttet en G5 iMac. Desværre så bruger den ikke Toast brændesoftware, men i stedet noget som hedder Discribe. Da denne iMac skal skiftes ud med en nyere en, der samtidigt kører 10.5 købte jeg en opdatering til Discribe da den version som fulgte med CD/DVD printe brænderen ikke fungerer under Leopard. Alt sammen helt ok, men helt åndsvagt, så er softwaren låst så den kun kan køre på en maskine. En OK ting hvis det ikke lige var fordi at Bravo tingsten koster små 12kilo, så chancen for at man skulle snyde med det er minimal. Tåbeligt tåbeligt.

Skulle bare lige nå at skrive et indlæg, så ovenstående er nok ikke det mest helt sammenhængende fra min side, men klokken var blevet mange og jeg ligger i min seng og skriver dette på min iPod Touch, og jeg skulle lige have postet så jeg kunne overholde mit "hver dag et indlæg løfte" som jeg har bestemt at pålægge mig selv.

Ingen kommentarer: