tirsdag, august 19, 2008

iPhone 2.0.2 opdatering

Apple udgav for et stykke tid siden version 2 ad iPhone iPod Touch softwaren, og her i dag er der så kommet en mindre opdatering så det nu hedder version 2.0.2. Og jeg har så lige fundet ud af, at den nu viser YouTube videoer i Safari, ganske cool. Det bliver bare bedre og bedre. Min software list på min Touch er nu oppe på mere end 40-50 forskellige applikationer af alskens forskelige slags. Blandt andet et par købe programmer. Min første købe ting var et vaterpass kaldet Bubble Level, det andet jeg købte var en havebassin simulator der hedder Koi Pond, det sidste jeg købte var en internet radio allRadio. Og man må sgu sige at allRadio lever op til sit navn, der er næsten en million forskellige stationer at vælge i mellem. Et fedt lille program, hvis eneste fejl (i mine ører) er at lyden er lidt for lav, men det bliver sikkert fikset hen ad vejen, til 6 kr. er der absolut intet at klage over.

Ingen kommentarer: