mandag, august 25, 2008

En lille, en mellem og en stor!

Der kom 3 nye iMacs i dag på Glad, de kom lidt sent på dagen, men jeg pakkede dog den ene ud. En firetyvetommers iMac, en ret fed maskine. Det er sgu urimeligt godt med en stor skærm, og de "nye" iMac's har en lækker finish med deres smalle kabinet, og prisen er sgu ret ok, den store model (24") koster kun omkring 11 kilo og jeg synes man får rimeligt meget for sine penge, stor skæm, hurtig processor og et virkeligt godt styresystem med et par fede ekstra programmer. Og her tænker jeg selvfølgelig på iLife pakken, som følger med alle nye Macs. Billedet er den nye iMac 24" med min gamle (56 måneder) PowerBook 12" og så min iPod Touch. Alle 3 viser samme side, nemlig Grafix Bloggen, det er rimeligt tydeligt, at der er meget skærm at tage af på en 24" iMac.

Ingen kommentarer: