onsdag, august 27, 2008

Og vupti så var den aften ovre!

Endnu engang forsvandt der lige en aften, og jeg nåede ikke at få skrevet mit indlæg her på Bloggen. Synderen, var/er selvfølgelig mit World Of Warcraft, som så mange gange før. Sgu egentlig ret fantastisk at jeg bliver ved med at spille det spil, men det holder hundrede og jeg er ikke meget for at opleve den rigtige verden, så det bliver oftes WOW som trækker. Imen jeg skriver dette er jeg lige ved at test uploads hastighed til TV-Glad serveren. Den har peaket på 448,51 K/sek, men ligger og svinger lidt imellem 390 til 435 K. Nå'm det er godnat tid, klokken er snart kvart i et, og jeg skal hente en Glad medarbejder i morgen, så jeg skal afsted klokken kvart over otte, så jeg må hellere se at komme i seng.


Videoen er et forsøg på stopmotion jeg lavede i et program som hedder "Dragon", som er noget jeg har kikket på til TV-Glad animations afdeling, som erstatning for det "gamle" software de bruger nu som hedder "Framethief". Sidsnævnte bliver desværre ikke opdateret mere, så derfor har vi været på kik efter en erstatning for det. Og i mine øjne så er det "Dragon", det fungerer perfekt sammen med mit Canon EOS 450D.

Ingen kommentarer: