onsdag, august 20, 2008

En historie om en tynd pige!

Tænkte lidt på om jeg kunne lave blog indlæg hverdag i længere tid af gangen, hva'fanden skulle jeg skrive om, det skulle helst have lidt relatering til Apple og Grafix, men hvad kan jeg fortælle i dag. Kunne måske lave lidt dagbog over det, eller?

Anyway tømte lige mine kameraer, mit Canon EOS 450, som jeg havde taget nogle billeder af nogle besøgende tyskere på TV-Glad i dag, men der var ikke møj spændende over det, forstået på den måde, at billederne ikke sagde mig så meget, der var et par enkelte gode i mellem, men intet hver at skrive hjem om, ha ha. Så tømte jeg også mit lille vandtætte Sanyo Xcati VPC-CA65EX video kamera, som jeg er begyndt at have på mig altid i en sele omkring nakken. Jeg hjalp Gazi's (en gammel tidligere Glad medarbejder, som jeg har kendt siden vi gik på HF Nørrevold i firserne) ven, med hans MacBook, som er gået lidt død (den står stadig og kæmper sig igennem DiscWarrior på Glad, imens jeg skriver dette), så vi var ude og spise lidt aftensmad i Kösk Kebab på Frederikssundsvejen lige ved Nørrebro station hvor Gazi så skød lidt video med mit kamera. Desværre så er lyden ikke synkron med billedet, en fejl som det åbenbart har, når man importerer det på Mac'n, anywho her er klippet, d.v.s. hele optagelsen, da jeg ikke har ændret i det. Jeg kunne sikkert også tage det ind i FinalCut studio og få lyden linet op til billede siden, men jeg er doven.

Ingen kommentarer: